18 jaar Ultraware, daar mag op gedronken worden!

signing_ultraware_vooraanzicht_1.jpg
30 nov. 2018

18 jaar
In de afgelopen jaren is Ultraware nooit gestopt met vooruitkijken en vernieuwen. Dit betekent dat we in de basis nog hetzelfde doen als achttien jaar geleden maar ondertussen doorontwikkeld zijn tot een volwassen organisatie. Voor ons hét moment om opnieuw stil te staan bij wie we zijn en waar we voor staan/willen gaan. En zeker ook een moment om terug te blikken, vooruit te kijken en te vieren, met collega’s én met klanten en relaties.


Lancering merkverhaal en bijpassende huisstijl
We waren onze oude jas een beetje ontgroeid. Wie we zijn nu? En waar staan/gaan we nu voor? Dat hebben we verwoord in ons nieuwe merkverhaal. Een duidelijk verhaal voor (potentiële) klanten en relaties, maar ook een kapstok voor onszelf. En na die update moest logischerwijs ook onze huisstijl eraan geloven, zodat alles met elkaar in lijn is. Geen baanbrekende veranderingen, maar wel de nodige nuances zodat alles weer goed past bij wie we nu zijn.

Interne feestweek
18 jaar bestaan én een hernieuwd fundament lanceren konden we natuurlijk niet ongemerkt aan onze collega’s voorbij laten gaan. Dit vroeg erom groots gedeeld en gevierd te worden! Maar hoe nemen we alle collega’s mee in dat nieuwe fundament? En hoe vier je tegelijk ook je 18 jarig bestaan? Wij kozen ervoor hier niet één dag aandacht aan te besteden, maar een hele week! En om de spanning er goed in te houden was alles top secret, tot één dag voor iedere activiteit.

Op maandag hebben we geproost op wat we tot nu toe hebben bereikt en onthulden we ons hernieuwde verhaal en de nieuwe huisstijl. Ook ontvingen alle collega’s op dat moment een nieuwe sporttas, sportshirt, bidon, bambook en een paar Ultraware-HappySocks.

De rest van de week stond in het teken van ‘work hard, play hard’. Tijdens diverse workshops gingen we samen aan de slag om onszelf het nieuwe fundament eigen te maken. Een investering in onszelf, het teamgevoel en de toekomst. Daarnaast speelden we een spannende Escape Game in ons eigen kantoor en kregen we een sportclinic van Renate Groenewold. Met alle collega’s en hun partners sloten we de week feestelijk af met een bierproeverij en diner bij Bierbrouwerij Maallust.

Verrassing en uitnodiging voor klanten en relaties
Waar we nu staan, hebben we ook te danken aan onze fijne klanten en relaties. We investeren daarom niet alleen in onszelf, maar ook in de band met onze klanten en relaties. Zij ontvingen een cadeau in lijn met onze nieuwe stijl. En met dat cadeau nodigden we hen uit voor een gesprek over de toekomst, op een unieke locatie, onze nieuwe waterstofauto. Tijdens een ritje bespreken we met elkaar hoe we elkaar kunnen versterken en samen onze doelen kunnen bereiken.

Proost! Op de toekomst.

Wil je ook graag tijdens een ritje in onze waterstofauto met ons in gesprek over de toekomst? Leuk! We horen graag van je.


© 2018 Ultraware Consultancy and Development B.V. All rights reserved.